page_banner

News

Fattori principali chì affettanu u prezzu di l'imballaggi di tubi di carta

Cunsiglii di core:
Papckage di tubu di carta cilindrica, cum'è un tipu di imballaggio di carta, s'assumiglia à una struttura cilindrica intuitiva, ma u prucessu di produzzione hè abbastanza cumplicatu è a struttura hè ancu variata.Per l'imballaggio cilindricu di cartone, ùn hè micca cusì intuitivu cum'è pare.Ùn hè micca esageratu per dì chì l'imballu di cilindru di cartone hè un imballaggio assai riccu.
Ricertamenti, parechji clienti anu lasciatu un missaghju: Perchè ci hè una piccula differenza in u prezzu di l'imballaggio di carta di dimensioni simili è artighjanali?In fatti, sta quistione hè ancu una dumanda nantu à a mente di parechji clienti.Per risponde à queste dumande, Senyu Packaging vi darà una introduzione dettagliata à parechji fatturi chì affettanu u prezzu di u pacchettu di tubu di carta.

nutizie 31

1. A materia prima imballaggio carta
A materia prima hè unu di i fatturi chì affettanu u prezzu di l'imballu di tubi di carta.Comu tutti sapemu, l'imballaggio di tubi di carta hè principalmente fattu di carta.Ci hè parechje tippi di carta chì pò esse usata cum'è carta d'imballaggio, cumprese carta bianca, carta d'oru, cartone grisu, cartone, carta kraft, carta rivestita, etc. U prezzu di u mercatu di ogni tipu di carta hè diversu, vale à dì u prezzu. di l'imballu di tubu di carta varierà secondu u tipu di carta utilizata.

2. U gruixu di u muru di u cartone per l'imballu di tubu di carta
U spessore di u muru di u cartone per l'imballu di tubu di carta hè u gruixu di carta di a scatula cilindrica di cartone.
L'amici chì sò stati in cuntattu cù l'imballaggi di tubi di carta sanu chì a superficia di l'imballaggio cilindricu di cartone hè esattamente a stessa.Quandu stringhjemu l'imballu di cilindru di cartone cù e mani, alcuni imballaggi di latte di carta saranu seriamente deformati, mentre chì alcuni imballaggi di tubi di carta ùn sò micca evidenti.Sta sfarenza hè duvuta à i sfarenti spessi di muru di l'imballu cilindricu di cartone.

3. U prucessu di l'artighjanu di l'imballu di tubi di carta
U prucessu di pruduzzione di l'imballu di tubu di carta hè ancu unu di i fatturi chì affettanu u prezzu di l'imballu di tubu di carta.U più cumplessu u prucessu di pruduzzione, u più cumplicatu u prucessu di craftsmanship currispondente, è u costu di pruduzzione relativamente aumentatu.
Di sicuru, i fatturi chì affettanu u prezzu di l'imballaggio di tubi di carta ùn sò micca limitati à questi.U prezzu di l'imballu di tubi di carta hè ancu influinzatu da fatturi cum'è a dimensione, u trasportu è a tecnulugia di stampa di logò.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022